صید بی صیاد
صید بی صیاد

صید بی صیاد

شعر

کلبه ی احساس

     پشت این کلبه دل                               عالمی است از رویا  

 

                       و در آن می بینم همه چیز را زیبا  

 

     در کنار آن برکه                باغ گلهای سفید زندگی است        

   

                    دشتی از غنچه ی نشکفته ی احساس من است  

 

      که در آن نیست ز خشکی خزان هیچ خبر  

 

               بوته ای از سنبل              چه چهی از بلبل           

 

      شرشری از آب               روی ماه رخ پر احساس  

 

                            گه آن هم زاده ی دل همچو من است  

 

         و در آن بی کران جوی خروشانی است  

 

         می رود نسل به نسل               میدهد دست به دست     

  

                تک نقشه ی شهری               

 

                                      که در کلبه ی دل محصور است   

 

         در خیالم آن شب به درون این شهر  

 

                                      غم و حزن و فغانی بردم      

 

                       در همان تاریکی داد همی میدادم  

         

            و ز بی مهری یارم دوا می خواندم  

 

                           ناگه باد خزان بر سر این دشت بیامد   

 

                ابرها گریستند          سروها بمردند  

 

          بلبل در آن شب    ز بی مهری یارم     در آن شب پر هجر   

 

                               بق کرد و نخواندش   

 

                     آن باد خزان پر گل طاووس بینداخت  

  

        ناگه باد صبا در دست دلم داد دوایی         

 

                با گوش دلم راز همی گفت            اینجا تو چرایی ؟   

 

         رو      سوی پای دل یار بگویش             بیارش  

 

        من نیز چنین کرده و با سوز نوایی  

 

          رو سوی تو دارم      ای دوست بیا تا برویم ما در آنجا    

 

             ساکن شده ی آن کلبه ی احساس شویم ما