صید بی صیاد
صید بی صیاد

صید بی صیاد

شعر

غرور

ما دوتن هردوتامان مغرور

دستهامان٬چشمهامان هردو از هم دور

سالها خوردیم ضربه ها از این غرور

خسته گشته این دل کم طاقتم

با غرور انداختم زیر پای خود آن غرور

روی کرده سوی تو این بی غرور

ای عزیز این دل خسته

من دگر تاب این همه صبر صبوری را ندارم

اینک ای دوست کجایی ؟

من خودم آنجا به دیدار تو میایم

نظرات 8 + ارسال نظر
عاشق یک لحظه نگاهت یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ق.ظ http://rahmat14.blogfa.com

خدایـــــا
مدعیان رفاقت هر کدام تا نقطه‌ای همراهند.
عده ای تا مرز منفعت
عده‌ای تا مرز مال
عده‌ای تا مرز جان
عده‌ای تا مرز آبرو
و همگان تا مرز این جهان
تنها تویی که همواره می مانی

ممنون از حضور زیبایتان
ان شا الله مستدام باشید

فرشین(فرشته) یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ب.ظ http://www.farshin.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااام
من بلاخره اومدم داداشی
اینجا چقد عوض شده....!!!
اومدم نت گفتم یه سر بهت بزنم
الان دیدم با چه اسمی لینکم کردی گفتم تا اینجا اومدم کامنت هم بزارم
قالب جدیدت مبارک
اینقدم غمگین ننویس...
فردا امتحان شیمی دارم سر کتابو هنوز باز نکردم
دیگه باید برم
هوای هواتو داشته باش
بابای

مرسی خانومی
لطف کردی تشریف آوردی
نگاه کن همه ی این تغیرات واسه ورود تو بوده ها ...
باز هم بیا
خیلی خوشحال شدم
میدونی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من میدونم. تونفر 6 کنکور میشی.
خدا بهم گفتش. میدونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خودش بهم گفت.
موفق باشی و سلامت

فرشته دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ب.ظ

بازم سلام
امتحانم خوب بود
شمام موفق باشی و سلامت
بای

سلام مهربون
خدارو شکر
آآآآآآآآفریِییییییین
میگم من میدونم تو نفر 6 کنکوری ......
خانومی خیلی لطف میکونی میای سر میزنی
میدونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واست از ته دل آرزوی موفقیت دارم
پایدار باشی آبجی خوبم

توحید حسابرس ارشد یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ

سلا خیلی باحال بود اما میتونی بهتر باشی میدونی به قول رکنیان ببرش بره

مرسی از نظرت دوست عزیزم
ایشالا روح پر فتوحت در درحمت الهی بماند
میدونی ... تو اینجا چکار میکونی ....؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نیک پر سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ب.ظ

جناب مشعشعی گرامی سلام و عرض ادب و احترام
وبلاگ بسیار قشنگی داری
امیدوارم که همیشه موفق باشی
مطالب زیبایی می نویسید

حسینی جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ http://hosiny110.persianblog.ir

نگارا !
بی تو لبها به خنده مباد و نرگس چشمان بی تو گریان باد .
ای واصل زمین و آسمان ، ای وارث آدم تا خاتم !
ای آخرین برهــان روشــن !
بی تو دلتنگی مارا پایان نیست ...
بی تو گذر زمان را توان دیدن نیست...
بی تو عشق را نگاه باور نیست...
بگذار برایت بگریم ...
بگذار بر دلتنگی هایم ندبه کنم...
بگذار با پرندگان ناله زنم و بگذار چون آسمان ابری شوم.
می خواهم بار دیگر با تو عهد بندم اما نشکنم
می خواهم با تو بمانم اما نه تا ساحل بلکه تا دریا...

حسینی چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:17 ب.ظ http://hosiny110.persianblog.ir

گوش ها اگر نمی شنوند آوای مرا..کرشان خواهم کرد با فریاد سکوتم


یا علی مدد... از نوادگان حضرت آقا فریدون میرزا هستی؟؟؟؟

مرتضی پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ق.ظ http://lovedesign.blogsky.com/

سلام
غرور بد چیزیه کمر آدمو میشکنه
آیا یه روز خواهد آمد بدون غرور زندگی کنیم
به منم سر بزن مرسی

سلام دوست عزیز
ممنون از حضور سبزتان
بسیار خوشحالم از آشنایتان
سر بلند و پایدار باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد