صید بی صیاد
صید بی صیاد

صید بی صیاد

شعر

با من بگو

               با من بگو از قلب ریش ریش چمن بگو  

            

از فریاد بی صدای نسترن بگو         از بغض در گلوی شقایقم بگو  

 

از غم دل لاله های دشت            وز زلالی و لطافت شبنم بگو  

 

با ما بگو             که سینه ایی به فراخی آسمان اسیر ماست  

 

خاموش منشین راز بگو               از زخم های دیگران فاش بگو  

 

از وازنگونی بخت جغد سفید     و ز سرخی چشمان کبوترم بگو   

 

از بی دانگی گنجشک در دی ماه        

                              وز افتادگی جوجه عقاب بر صخره ها بگو  

 

آری بگو از ناملایمات زندگی         از قهرها و آشتی های بندگی  

 

از عهد و بی ثباتی ها به عهد     از رنج ها و هجرهایت بگو به من  

 

با من بگو سینه ام سنگ زیرین آسیاب  

                                  گشته از دفع بار سنگین غم  

   

                              با من بگو ...