صید بی صیاد
صید بی صیاد

صید بی صیاد

شعر

مهریه

با سردی نشسته بودیم            با داغی چای آوردن 

   

             آهسته و پیوسته بحث به راه افتاد 

  

                   در تعیین مهریه بحث به جوشش افتاد 

   

پدر او به ما گفت :     مهریه دخترم  

 

                                       سال سن دلبرم 

  

                                                           سکه آزادی است   

نوبت به حرف من شد              گفتم که ای پدر جان

  

                                                       آمده ایم به بازار 

   

            گفتش که ای پسر جان        ارزش دخترم هست  

 

                             گفتم کای پدر جان  

     

                                      دختر تو برده نیست 

  

                                                 کنیز خان من نیست 

  

              دختر تو انسان است 

  

                                این ارزش انسان نیست 

     

برای فروش انسانیت      هیچ قیمتی گران نیست 

  

                      برای انسانیت ازنظرم بها نیست 

  

اگر شما عزیزان میل فروشش دارید 

                

 خواهم خرید من ازجان 

  

         اما آن دختر درنظرم کنیز است 

  

                          دیگر او برایم مظهر یک انسان نیست 

  

 از نظر من دوستان 

  

      برای انسانیت جز نقد انسانیت 

 

                              هیچ سکه ای روا نیست  

 

 انیمیشن های متحرک (سری جدید)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد