صید بی صیاد
صید بی صیاد

صید بی صیاد

شعر

رود روان

من روانم              

                   پیش خواهم رفت کنون 

  

            همچو باد در عبور صحرا  

 

                           همچو رود در مسیر دریا  

 من خروشانم  

                    واز سنگ و خلوخ بستر ناهراسانم   

      

            چون در مقابل دیدگانم من تو را دارم   

 

یک یک دقیقه های عمر را خواهم کشت  

 

    من طلوع حضورت را

 

                          باغروب ثانیه هایم خواهم دید 

 

و بهای دیدارت را بانقد قتل لحظه ها  

                                              خواهم داد  

 

ونیز به شوق آن روز   

 

                 که یک پیک مرا تا بر تو خواهد برد   

   

                    زندگی خواهم کرد

 

 

 

  

                      

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد