صید بی صیاد
صید بی صیاد

صید بی صیاد

شعر

ای یار کجایی

من صدایت را در گوش دلم باز شنیدم آن شب 

 

و چه آهسته و آرام  نگاهم کردی      

 

                     من در آن شب زیبا ز الطاف خدایم   

 

 دستان دلت را برسر بیمار دلم تا آخر دنیا طلب میکردم

 

من به تو در آن شب         ز وفاداری فرهاد فراوان گفتم      

 

و زبی مهری لیلا پریشان گفتم

 

تو به من با دلی     پر ز غرور و شکوهی لبریز خندیدی   

 

                 و نگاهم کردی    

 

وبه من فرمودی که وفادار            همی خواهی ماند 

 

   آری ای دوست     در آن شب     دستانت گرم  بود        

 

           و نگاهت ز احساس صداقت حاکی   

 

من و تو در آن شب  

      

ماه را بر گفته ی خود گواهی دادیم                  

 

                                              و ستاره ناظر بود   

 

یک نسیمی بیامد        آن نیز         عهد نمود با ماها       

  

  که تا آخر عمرش بگردد هر جا                 

 

و به شوق و تمنا              عهددل ما را به عالم گوید  

 

......... 

 

اینک نگاه من به تقویم دلم بود                      

 

                      پاییز دلم آمده انگار               ندانم   

  

 سردی فراق است به دیواره ی قلبم           ندانم  

 

  با کی بگویم  زعهد دلمان دوست          ندانم  

 

ماه نیز کنون در پس ابرهای دلم  

      

                   آهسته به خواب است           ندانم

 

 من نیز ز غم داغ فراقت  

 

          فارق ز الطاف نگاهت     

 

                       پیر گشته ام اکنون   

 

  

                                   ای یار کجایی ؟؟؟ 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد