صید بی صیاد
صید بی صیاد

صید بی صیاد

شعر

مست خم

مهر این دل مداوم به رهت می باشد 

                              هر دعایم به صبحگاه پشت سرت می باشد   

گرجه با بی مهری عالم ز من دل کندی  

                                آفتاب چشم دلم دان که در برت می باشد    

از زمانی دور شدم از رخ همجون مه تو   

                               چشم این دل درطلب قرص مهت می باشد   

پس از آن روزکه با عشوه زمن دور شدی   

                              دل شیداشده ام درطلب بوی تنت می باشد   

از شرابی که ز خم چشم خمارت خوردم   

                                سر و جان دل من مست خمت می باشد   

ساقیا جرعه ای از ساغر هستیم بخش  

                                  چون دلم ریزه خور دست پرت می باشد     

دوری چشم تو و وهم وصالت تا به کی 

                          دل توهی شده ام درطلب آن نظرت می باشد 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد